SharePoint

Deel en beheer inhoud, kennis en toepassingen om teamwerk te stimuleren, snel informatie te vinden en moeiteloos samen te werken binnen de hele organisatie.

Meer info? Contacteer ons

SharePoint is een platform van Microsoft waarin we uitwerken wat jij als klant nodig hebt voor een optimale informatie-uitwisseling tussen of samenwerking van medewerkers.

Dat kan gaan van eenvoudige Cloud server met back up, tot het opzetten van rechtenstructuren (GDPR) of bepaalde folders en websites afschermen. Doel is dat informatie op de juiste manier met de juiste persoon gedeeld kan worden.

De voordelen op een rijtje?

Overzichtelijk intranet

Overzichtelijk intranet

Up-to-date versiebeheer

Up-to-date versiebeheer

Efficiƫnt samenwerken

Efficiƫnt samenwerken

Centraal informatiebeheer

Centraal informatiebeheer

Goede beveiliging

Goede beveiliging

Meer weten over Office 365 & Sharepoint?

Meer van Cloud Collaboration & Communication

Office 365

Office 365 geeft je de vertrouwde, altijd up-to-date toepassingen

Microsoft Teams

De hub voor teamsamenwerking in Microsoft 365

laatse nieuws en cases

  • Cloud Collaboration & Communication